Monday, May 31, 2010

Sane Sini Kahwen....

Aritu aku g umah member aku kawen kat Seremban...sampai pon da lewat...nasi pon naseb baek tak abes lagi...dengan lapar nye...adeehhh....penoh pancarobe sungguh time aku nak g tu...bile sampai sane member aku ajak photoshot pengantin...kebetulan aku bwk kamera so belasah je lah...aku pon bukan penah amek gamba org kawen ni...hmmm...jadi aku pon try la...dengan berpeloh2 penoh semangat aku mengambik gambo diorg...hahahah...(sampai aku pon kene bahan)...actually nak amek gamba wedding ni tak la susah sgt...ko soh diorg posing da tu ko snap la...tu mmg senang...tapi bile sampai bahagian editing...aduuuiiii...susah sebenarnye...camne nak edit kasik gamba pengantin tu licin, cantik dan sebagainye...aku biase edit jadik HDR jek..adeehhh...last2 edit punye edit jadik la macam ni...aku pon main belasah je ni..naseb baik free or charge...kalo tak...kene komplain la ngan client...hehehhehe

No comments:

Post a Comment