Wednesday, April 20, 2011

Poster Art ntuk Filem Scream dan Nightmare on Elm Street

Aku suke filem Nightmare on Elm Street...mase kecik2 aku ingat lagi selepas diorg buat filem, ade drama bersiri jugak ntuk cerite ni...tayang tiap2 malam jumaat...aku tak pernah tengok sorang2..paham2 je lah aku kecik lagi mase tu...Robert Englund adalah orang yang sangat sesuai jadik Fredy Krueger ni..ntuk filem Nightmare on Elm Street (remake) yang baru keluar tahun lepas bukan Robert Englund yang jadik Fredy Krueger.. aku masih belom tengok lagi cerite yang baru ni...tak tahu best ke tak...ntuk filem scream pulak..aku  jarang follow..skrg ni da ade 4...yang 1,2 & 3 pon aku tak tengok lagi...cume yang aku tgk dalam cerite Scary Movie jek..hahahha...so arini aku nak post poster art ntuk 2 filem seram yang sangat cool ni...poster ni dikeluarkan oleh Mondotees.com dengan harge USD35 dan limited printing...ade 140 keping jek...Check it out..



Laporan asal Sound on Sight

No comments:

Post a Comment